Verkkopalveluiden tehtävä on lähes aina luoda lisämyyntiä yritykselle. Myyntiä voidaan verkossa tehdä monella tavalla. Voidaan myydä epäsuorasti luomalla brändiä, keräämällä yhteydenottoja, lähettämällä uutiskirjeitä ja niin edelleen. Suoraa kauppaa tehdessä astuvat kuvioon verkkokaupat, joissa loppuasiakkaan ostokokemus on kaikki kaikessa. JJ-Netin tavoitteena on luoda myyntikanavia, jotka ovat osa verkkopalvelua. Sivuston sisällön yhteydessä voi ostaa tuotteita ja vastaavasti tuotesivujen yhteyteen tuoda muuta sisältöä. Perinteinen verkkosivujen sisältöä ja erillinen verkkokauppa sulautuvat yhteen.
Osaamistamme verkkokauppojen parissa ovat vuosien aikana hyödyntäneet muun muassa Leppäkosken Energia Oy, Machinery Oy, Nokia Business Catalog, Piruetti Oy, Sanoma -konserni ja Sonera laitekauppa.
Ratkaisemme vuosittain satoja eri yritysten verkkopalveluhaasteita.